×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بودجه محلات کم‌برخوردار گرگان با نظر اهالی همان محله هزینه می‌شود

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری گرگان به محلات کم‌برخوردار اختصاص یافته که با نظر اهالی هر محله هزینه می‌شود.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سید غلامرضا موسوی در نشست خبری اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر گرگان با اصحاب رسانه، «بودجه‌ریزی» را یکی از مهمترین وظایف کمیسیون اداری مالی شورای شهر برشمرد و گفت: بودجه تنها یک سند مالی نیست و تمام اتفاقات خوبی که در سال جاری باید در شهر گرگان رقم بخورد را بیان می‌کند.

موسوی با بیان اینکه بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان ویژگی‌های خاصی دارد، افزود: یکی از مهمترین تفاوت‌هایی که در بودجه امسال پیش بینی شده است، نقش‌آفرینی شهروندان و اهالی محلات است.

وی تصریح کرد: در برنامه‌های پیشرفت محلات، نظرات مردم برای ما بسیار مهم است از همین رو بخشی از بودجه را به محلات کم برخوردار اختصاص داده‌ایم.

موسوی ادامه داد: مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال به محلات کم‌برخوردار اختصاص پیدا کرده و با نظر خود اهالی این محلات هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات این دوره مدیریت شهری این است که بودجه را به سمت درآمد پایدار هدایت کرده‌ایم که تحقق آن مستلزم گذشت زمان است.

رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای تصویب لایحه بودجه، ۳۰ جلسه فشرده و تخصصی برگزار و ردیف به ردیف بودجه را مطالعه کردیم.

موسوی در ادامه به تبدیل وضعیت نیروهای انسانی شهرداری اشاره و اظهار کرد: هر یک از سازمان‌های شهرداری گرگان به اندازه یک اداره کل اقدامات انجام می‌دهد و نیاز است به نیروهای انسانی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: تاکنون ۳۳۸ نفر از کارکنان شامل خانواده‌های شاهد و ایثارگر و نیروهای درون‌سازمانی تبدیل وضعیت شده‌اند و نیز ۳۰ نفر به ناوگان اتوبوس درون شهری و ۲۷ نفر نیز به سازمان آتش‌نشانی اضافه شدند.

موسوی در پایان از اختصاص حدود ۴۰ میلیارد تومان بودجه برای انجام نهضت آسفالت معابر و خیابان های شهر گرگان خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد پروژه های آبشار ناهارخوران، المان میدان بسیج و فاز نخست شهربازی مدرن را در این دوره مدیریت شهری به نتیجه برسانیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.