×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از غیرمنطقی و غیرکارشناسی بودن بهانه‌های مخالفان تله‌کابین تا درخواست از همکاران شورایی برای اولویت‌بندی و برنامه‌محوری

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، حمیدرضا آقاملایی در نشست با خبرنگاران با اشاره به سوالات اصحاب رسانه درباره بلاتکلیف بودن طرح تله‌کابین اظهارکرد: بنده حداقل پنج بار برای تله کابین از محیط زیست تا دیگر نهادها به صورت حضوری پیگیری کردم اما هنوز نتوانستیم محیط زیست را متقاعد کنیم. با وجود اینکه مجوز را از دبیرخانه شورای عالی معماری و شهرسازی گرفتیم اما هنوز ابلاغ آن را دریافت نکردیم.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در جلسات مختلف با مخالفان تله کابین به این نتیجه رسیدیم که مباحث آنها کارشناسی و منطقی نبوده و نیست. به عبارت دیگر بهانه های آنان کاربردی نیست و متاسفانه محیط زیست با مخالفان تله کابین همراهی کرد هرچند می پذیریم که پیگیری های ما هم ضعیف بوده است.

وی با تاکید براینکه ما نیاز به برنامه و هدف داریم و باید اولویت هایمان را تعیین کنیم، افزود: اگر قرار باشد جانمایی تله‌کابین تغییر کند، می توانیم ادعا کنیم که دیگر باید قید تله کابین را بزنیم چون ما بعد از ۱۸ سال به این نقطه رسیدیم.

آقاملایی افزود: انتظار داریم که استاندار و نمایندگان مجلس هم برای پیگیری این پروژه در کنار ما باشند. از سوی دیگر معتقدم که باید اولویت‌های مدیریت شهری در دوره ششم مشخص شود چراکه ما با بودجه محدود نمی توانیم کارهای زیادی انجام دهیم. همچنان به این موضوع تاکید داریم که تله کابین خواسته شهروندان گرگانی است و همه باید کمک کنند.

آقاملایی اضافه کرد: باید تلاش می کردیم تا پروژه های شورای پنجم را تمام کنیم و شهردار هم برای انجام این کار نیاز به حمایت دارد. با وجود انتقاداتی که وجود دارد، در محلات خوب عمل کردیم و اتفاقات خوبی در این دوره از شورا در محلات انجام شده است اما این پروژه های بزرگ است که سرمایه‌های شهر را بُرده و تا کنون میلیاردها تومان برای آن هزینه شده است و شهروندان و رسانه‌ها پیگیر آن هستند.

وی اذعان کرد: شورای ششم در حوزه جذب و حمایت از سرمایه‌گذار موفق نبوده است. امیدواریم بتوانیم به یک فهم مشترک از اولویت‌هایمان در گرگان برسیم و اجرای کامل آن را از شهردار بخواهیم. همچنین از استاندار گلستان می خواهم به گرگان به عنوان دومین شهر پرجمعیت شمال کشور توجه ویژه داشته باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.