×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
موفقیت تیم بسکتبال در مسابقات برون مرزی نیازمند حمایت دستگاه‌های متولی ورزش است

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا عجم در نشست خبری اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: ۱۸ خانه فرهنگ، ۲ سرای محله و ۲۰ مرکز ورزشی و زمین‌های چمن در شهر گرگان به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می‌پردازند.

عجم افزود: ۴۸۳ میلیارد تومان معادل حدود ۱۸ درصد از کل بودجه شهرداری گرگان به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری اختصاص یافته که این رقم بی‌سابقه بوده است.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیسیون متبوع خود خاطرنشان کرد: شیوه اداره کردن تیم بسکتبال یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده که البته اعضای شورا بر آن نظارت دارند.

عجم گفت: موفقیت‌های تیم شهرداری در سطح کشور بسیار خوب بوده و برای کسب موفقیت در مسابقات برون‌مرزی نیاز به حمایت سایر دستگاه‌های متولی ورزش استان است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر از دید فرهنگی بالایی برخوردار هستند، ادامه داد: رقم چند ده میلیارد تومانی را برای حمایت از ورزش مصوب کرده ایم که بخش قابل توجه آن صرف حمایت از ورزش بسکتبال می‌شود.

عجم بیان کرد: برای حمایت از رویدادهای ورزشی در سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان اختصاص دادیم و امسال در قالب طرح‌ ورزش محلات اقدامات خوبی انجام خواهیم داد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.