×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۹۷ هزار خانوار گلستانی تا کنون از طرح کالابرگ الکترونیکی بهره مند شده اند.

خواجه مظفری:
بیش از ۹۷ هزار خانوار گلستانی تا کنون از طرح کالابرگ الکترونیکی بهره مند شده اند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تاکنون تعداد ۹۷ هزار و ۶۱۷ خانوار گلستانی از کالابرگ الترونیکی استفاده کرده اند.
به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی؛ حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان امروز سه شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ به خبرنگاران گفت: شهروندان گلستانی استقبال بسیار خوبی از این طرح داشته اند و تاکنون نزدیک به سه هزار میلیارد ریال از طریق استفاده از این طرح خرید کرده اند.
وی افزود: تا امروز در استان گلستان ۲۵۲ هزار تراکنش در طرح کالابرگ الکترونیکی انجام شده است که مبلغ یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبار یارانه ای و مبلغ یکهزار و ۵۹۹ میلیارد ریال نیز به صورت نقدی پرداخت شده است.
خواجه مظفری در ادامه خاطرنشان کرد: در اجرای مرحله ششم این طرح که از بیستم مهرماه شروع شده است، دهک‌های ششم و هفتم جامعه در گلستان نیز مشمول بهره مندی از طرح کالابرگ الکترونیک شدند.
وی تصریح کرد: بر این اساس هر سرپرست خانه وار اگر مبلغ ۲۰۰ هزار تومان از پول یارانه را برای خرید ۱۱ کالای مورد نظر در فروشگاه‌های مرتبط هزینه کند، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به یارانه هر کدام از افراد خانواده اضافه خواهد شد.
خواجه مظفری یادآور شد: ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، بطری شیر کم چرب، پنیر، ماست دبه ۲٫۵ کیلویی،‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر جهت عرضه به خانوارها پیش‌بینی شده است که این اقلام با حجم مشخص شده و قیمت میانگین سال ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد.
او افزود: افراد با هر میزان دریافت یارانه می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
به گفته خواجه مظفری یک هزار و ۵۰۰ فروشگاه کوچک و ۱۲۵ فروشگاه زنجیره‌ای متصل به این طرح برای خرید افراد هستند.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان داشت: فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ جانبو، افق کوروش، دیلی مارکت، مینو مارکت، رفاه، هفت، گندم طلایی‌کوروش، هایپر فامیلی، اتکا، وال مارکت، فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت و فروشگاه های بزرگ و خرد در سطح شهر و دهستان ها متصل به این طرح می‌باشند.
همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳۵۰۰ را شماره‌گیری کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.