×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمایشگاه و بازارچه فروش صنایع دستی و دستاوردهای مشاغل خانگی بانوان مهارت آموخته در شهرستان گرگان افتتاح شد

نمایشگاه و بازارچه فروش صنایع دستی و دستاوردهای مشاغل خانگی بانوان مهارت آموخته با حضور حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و و حرفه ای استان گلستان، حسینی جبلی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، مقسم عضو شورای اسلامی شهر گرگان، کریمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان در شهرستان گرگان افتتاح شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، کرایلو گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی ضمن ترویج آموزش‌های مهارتی بازار محور ویژه بانوان باعث افزایش اثربخشی و کارایی آموزش‌های مهارتی برای بانوان، رشد و توسعه اشتغال زنان به‌ویژه در حوزه مشاغل خانگی به‌منظور رونق اقتصاد خانوار را در پی خواهد داشت.

وی افزود:یکی از مهمترین دغدغه‌های بانوان مهارت آموخته کارآفرین و خوداشتغال، فروش محصولات تولیدی در بازار مصرف است که وجود بازارچه های دائمی فروش یک امر ضروری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: این نمایشگاه به‌درستی بیانگر بالفعل یافتگی ظرفیت‌های بانوان مهارت آموخته است که جهت ادامه فعالیت و ماندگاری در بازار کار، نیاز به حمایت بیشتر و نیز وجود بازارچه‌های دائمی در استان دارد.

شایان ذکر است بیش از ۷۰ غرفه صنایع دستی و دستاوردهای مشاغل خانگی از ۱۳ لغایت ۱۸ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۲۲ برای بازدید علاقمندان در شهر گرگان دایر می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان گرگان دایر شده است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.