×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست خبری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با خبرنگاران و تشریح برنامه های هفته منابع طبیعی

نشست خبری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با خبرنگاران و تشریح برنامه های هفته منابع طبیعی برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، دکتر حمید سلامتی در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته منابع طبیعی اظهار کرد: شعار امسال هفته منابع طبیعی تحت عنوان منابع طبیعی، با مشارکت مردم، برای مردم در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در روز ۱۵ اسفند با عنوان درختکاری و درخت داری با حضور مسئولین و مردم ساعت ۹ صبح در پارک پسماند هزار پیچ درختکاری انجام می شود و در حاشیه این برنامه نمایشگاه توانمندسازی زنان ترسیب کربن و سایر اقدامات نیز تدارک دیده شده است.

سلامتی افزود: در روز دوم با عنوان مدیریت جامع حوزه های آبخیز از پروژه های آبخیزداری پارک جنگلی النگدره با حضور سازمان های مردم نهاد و خبرنگاران بازدیدی انجام خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان تصریح کرد: خانواده،همیاران طبیعت و آموزه های دینی، فرهنگ و رسانه عنوان های روز سوم و چهارم است.

وی در خصوص از حضور در نماز جمعه و ایراد سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری میز خدمت و پاسخگویی به سوالات مردم و توزیع نهال رایگان به عنوان اقدامات روز چهارم نام برد.

سلامتی از روزهای آموزش، پژوهش و فناوری، حفاظت منابع طبیعی و قانون، مسئولیت اجتماعی و مشارکت های مردمی و ایثار و شهادت به عنوان عناوین سایر روزهای هفته منابع طبیعی و آبخیزداری خبرداد.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.