×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام قدردانی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از حضور حماسی مردم در انتخابات

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، حمزه کرایلو مدیرکل استان در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بار دیگر اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت سرافراز ایران به خروش آمد و ۱۱ اسفند را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه کرد. روزی که مردم مومن، زمان شناس و با بصیرت گلستان حماسه آفرین در لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مراجع معظم و همگام با مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضوری پرشور و حماسی در پای صندوق های رأی داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های زیبا و بیادماندنی دیگری از حماسه، وحدت، بصیرت و همبستگی را خلق کرده و اوج پایبندی و وفاوداری یک ملت به نظام و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی را در مقابل دیده‌گان جهانیان جلوه‌گر ساختند.

پیروز این میدان، خود مردم هستند، که فارغ از نام برگزیدگان ملت برای حضور بر مسند نمایندگی و تلاش در استیفای حقوق مردم، با حضور پرنشاط خویش، حماسه‌ای دیگر به نام ایران مقتدر آزاد، رقم زدند و با هر برگ رأی، دشمن زبون را گامی به عقب راندند.

اینجانب ضمن تبریک به منتخبان ملت و همچنین شکرگزاری به درگاه خالق الهی به پاس نعمت، مردمی قدرشناس و بلند همت، لازم می دانم از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف استان گلستان به ویژه جامعه آموزش فنی و حرفه ای استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و از خداوند منان اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و مردم غیور و همیشه در صحنه را مسالت دارم.

حمزه کرایلو
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.