×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکمیل لایه نهایی روکش آسفالت باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تکمیل لایه نهایی روکش آسفالت باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا خبر داد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی گلستان موظف به بهسازی و تعریض ۱۷ کیلومتر از این محور بوده که تا کنون ۱۲ کیلومتر از آن همزمان با سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری رسید و هم اکنون لایه نهایی روکش آسفالت پنج کیلومتر باقیمانده نیز تکمیل شده است.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، مهندس مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: محور بندر ترکمن به آق قلا یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی استان است که تا کنون عملیات تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور انجام شد.

وی افزود: با توجه به میزان ترافیک بالا وعرض کم محور بندر ترکمن به آق قلا، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نسبت به تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور اقدام کرده است.

مهندس ملک ادامه داد: این محور مجموعاً ۳۴ کیلومتر طول دارد و هم زمان با سفر رئیس جمهور به گلستان تعریض، بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از باند جنوبی آن از مبدا بندرترکمن به سمت آق قلا توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان به اتمام رسید.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین اظهار کرد: در حال حاضر نیز لایه نهایی روکش آسفالت باقیمانده باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در حال تکمیل است.

وی افزود: توسعه، تعریض و بهسازی باند شمالی این محور را جزو مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به گلستان عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی بهسازی باند شمالی محور بندر ترکمن به آق قلا آغاز شده و هم اکنون در مرحله تعریض ابنیه فنی و و آغاز عملیات زیرسازی پروژه می باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.