×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست بصیرتی حاج آقا پناهیان با جامعه ورزش و جوانان و بهورزان استان گلستان برگزار شد

اجتماع بزرگ جامعه ورزش و جوانان استان گلستان با حضور حاج آقا پناهیان دراعلام حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ؛ چهارشنبه نهم اسفند ۱۴۰۲ اجتماع بزرگ جامعه ورزش و جوانان و بهورزان استان گلستان همراه با سخنرانی حاج آقا پناهیان و با حضور مهندس برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان درتالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد .
در این مراسم ابتدا قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان به شرکت کنندگان در اجتماع خیر مقدم گفت و تآکید کرد که همگی با قدرت در انتخابات یازدهم اسفند شرکت میکنیم و با رأی دادن به نماینده اصلح در سرنوشت خود و کشورمان سهیم خواهیم بود .
سپس حاج آقا پناهیان درسخنانش مقوله قدرت را یکی از شاخصه های اصلی در زندگی انسان ها قلمداد کرد و گفت قدرت شاخص رشد انسان است ودین ما می خواهد که ما را قوی کند وما را از زیر یوغ زور خارج کند .
ایشان افزود : در صورتی م یتوان جوانی را با دین آشنا کرد که قدرت خدا را به او نشان دهیم و به اوبگوییم که خدا قدرت برتر و از همه قویتر است وقتی ما در نماز سجده می کنیم باید بدانیم که این سجده برای تواضع به یک قلدر ومتکبر که همانا خدای یگانه است و قدرت گرفتن ازاو می باشد .
وی عنوان کرد : قوانینی را که خدا برای ما وضع کرده نه برای جلوگیری از لذت بردن ما ، که برای قویتر کردن ما بوده است . کار حرام ما را ضعیف می کند و ما باید از این ضعف فرار کنیم .
حاج آقا پناهیان ورزش را راهی برای قوی شدن انسان دانست و ورزش باستانی و ضرب و زنگ مرشد رانمادی از قدرت توصیف کرد که به هنگام نواختن به انسان انرژی و احساس قدرت می دهد .
وی در ادامه عنوان کرد : مقوله قدرت فراخی برای سینه و گشادگی برای روح ایجاد می کند و قدرت باید درون زا بوده و نشأت گرفته از توانمندی داخلی خودما باشد . قدرتمندی شاخص تعلیم و تربیت صحیح و تقاضا برای قدرتمند شدن جامعه است وما وقتی انسان هایی قوی باشیم جامعه ای قوی خواهیم داشت .
حاج آقا پناهیان تصریح کرد : امروز تمام دنیا به کشور ایران به عنوان یک قدرت در منطقه نگاه میکنند که به کسی اجازه باج گیری وزورگویی نمی دهد و ما حق نداریم با شرکت نکردن در انتخابات حتی ذره ای از قدرت ایران اسلامی بکاهیم و در برابر خدا مسئول خواهیم بود .
جاج آقا ناهیان در پایان تأکید کرد : ما با شرکت در انتخابات یازدهم اسفند بار دیگر غرور ملی ، اقتدار ، استقلال کشور عزیزمان را به رخ جهانیان خواهیم کشاند تا بدانند که ما همچنان قدرتمندانه پای نظام و رهبرمقتدرمان ایستاده ایم .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.