×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
مردم فردا در پای صندوق‌های رای، دشمنان را ناامید و مایوس می‌کنند

فرماندار گرگان گفت: مردم ما همواره بصیر و آگاه هستند و با حضور خود در صحنه‌های حساس و مهم، دشمن را مایوس کرده‌اند. انتخاب اصلح می‌تواند پویایی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … را در پی داشته باشد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان گرگان، اسماعیل نادری با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور در ۱۱ اسفند و با اشاره به وظایف مجلس شورای اسلامی مبنی بر قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین اظهارکرد: مجلس شورای اسلامی، ریل کار را برای دولت و همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی تعیین می‌کند، بنابراین ورود افرادی که به امر قانونگذاری آشنا باشند، می‌تواند منجر به وضع قوانین بهتر شود.

وی بیان کرد: نظارت بر حسن اجرای قوانین از سوی مجریان به عنوان دیگر وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وظیفه‌ای خطیر است و نمایندگان امین می‌توانند برای بهبود امور و منفعت بیشتر مردم اقدام کنند.

نادری با تاکید بر اهمیت انتخابِ نمایندگان اصلح، از همه مردم برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد و گفت: امیدواریم مردم حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما همواره بصیر و آگاه هستند و با حضور خود در صحنه‌های حساس و مهم، دشمن را مایوس کرده‌اند. انتخاب اصلح می‌تواند پویایی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … را در پی داشته باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.