×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری دوره آموزش غواصی برای آتش نشانان گرگان

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ،صفری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اظهار کرد: دوره آموزشی نجات از آب و آشنایی با فنون غواصی برای آتش نشانان گرگان در حال برگزاری است .
وی افزود: در این دوره آتش نشان ضمن باز آموزی کار با وسایل و تجهیزات غواصی، روش‌های نوین غواصی و امداد و نجات و کمک‌های اولیه در آب‌های عمیق را تمرین می‌کنند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح آمادگی و توانایی نجات‌گران در مهارت‌های آبی بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه آتش نشانان با انواع حوادث مواجه هستند، برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در حوادث آبی، باید از مهارت و تخصص لازم برخوردار باشند.
وی با بیان اینکه با وجود آببندانهای متعدد در سطح استان و به‌رغم فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص خطرات شنا کردن در آنها، شاهد حوادث غرق شدگی در اینگونه اماکن بوده‌ایم، افزود: با توجه به اینکه در صورت بروز حادثه غرق شدگی در سایر شهرهای استان از ظرفیت تیم غواصی شهر گرگان بهره ببریم.
صفری در پایان افزود : این دوره با حضور ۱۲ نفر از آتش نشانان برگزار گردید و در مجموع در حدود ۲۳ نفر از آتش نشانان گرگان دوره تخصصی را گذرانده و موفق به دریافت مدرک بین المللی غواصی شده اند .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.