×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان به مناسبت روز معلم

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به تمامی تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

بنام یکتا آفریننده جهان

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگمردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه ی تعلیم و تعلم تأثیری بی‌بدیل داشت و در طول عمر با برکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.

معلمی هنر است، هنر آموختن هر آن چه سال ها با سعی و تلاش اندوخته است. معلمی عشقی است الهی و آسمانی که پروردگار مهربان به انسان عطا کرد تا با همت بلند خویش روشنائی شب های تار جهالت و نادانی باشد. معلمی، مهری است که از روز ازل با گل آدمی سرشته شد تا مردم از ظلمات جهل به نور دانایی، رهنمون شوند. براستی که معلمی شغل نیست، بلکه جلوه ای از عشق و مهر ، هنر ، ایثار و فداکاری است.

اینجانب ضمن عرض ارادت و ادای احترام به معلمین عزیز و فرهنگیان فرهیخته و تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، تلاش های ارزنده و بی شائبه این قشر فرهنگی را در فرآیند خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان ارج نهاده و از خداوند منان توفیق روز افزون را برای تحقق اهداف متعالی دستگاه تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در سال جهش تولید با مشارکت مردم آرزومندم.

روح اله مهری
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.