×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در حوزه اقتصادی باید گره از مشکلات همدیگر باز کنیم

رئیس مجمع خیرین استان گلستان با بیان اینکه برای رفع مشکلات کشور همه باید پای کار باشند، گفت: خیران همانند همیشه با مشارکت در کارهای خیریه در کنار هموطنان هستند.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل ازمحمد شهرکی در حاشیه برگزاری طرح همیاران آرامش که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران ابراز کرد: انتشار خبرهایی که آرامش‌بخش و امیدآفرین بوده در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان استفاده از ظرفیت مدیران مجرب برای خروج و برون رفت از بحران‌های موجود در حوزه‌های مختلف از قبیل اقتصادی را بسیار کارساز دانست و افزود: دولت هم مسئولانه در حوزه‌های مختلف کار می‌کند و یقیناً مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود در حوزه اقتصادی باید گره از مشکلات همدیگر باز کنیم، ادامه داد: قطعاً هر اتفاقی که در زندگی انسان‌ها می‌افتد، یک فرصت از سوی خالق است و باید مغتنم شمرده شود تا از خداشناسی و ایمان قلبی فاصله نگیرد.

شهرکی ایجاد توازن در عرضه و تقاضا را یکی از وظایف دست‌اندرکاران عنوان کرد و گفت: هر فردی بتواند گره از مشکلات مردم و جامعه بردارد، به طور قطع مسیر عمران و آبادانی کشور را هموارتر می‌کند.

شهرکی با اشاره به اینکه شهدا با اهدای خون خود، زمینه‌ساز امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شدند، خاطرنشان کرد: خیران با مشارکت در کارهای عام‌المنفعه و خیریه تلاش می‌کنند تا از مشکلات جامعه کاسته شود.

وی اجرای طرح همیاران آرامش را کاری مشترک از سوی مجمع با نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: در چارچوب اجرای این طرح، خدمات ویزیت رایگان و مشاوره ارائه شده و ویژه برنامه‌هایی همچون کارگاه آموزشی، مسابقه نقاشی، اجرای نمایش و دیگر برنامه‌ها اجرا می‌شود.

 

 

 

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.