×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری ۹ هزار و ۳۷۵ ساعت کلاس آموزشی درون سازمانی در اداره کل راه و شهرسازی گلستان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: در سال گذشته، ۹ هزار و ۳۷۵ ساعت کلاس آموزشی درون سازمانی برای مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گلستان برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب اداره کل راه و شهرسازی گلستان برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف هماهنگ و همسو کردن کارکنان با سازمان و کاهش حوادث و ضایعات کاری است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: دوره‌های آموزشی ضمن خدمت یکی از راه‌های ایجاد هماهنگی و همدلی بین کارکنان است که از یک سو زمینه تماس متقابل کارکنان با یکدیگر در محیط آموزشی را فراهم می‌سازد و از سوی دیگر از طریق دانش و اطلاعات شغلی، برداشت‌ها و علایق حرفه‌ای یکسانی در آن‌ها ایجاد می‌کند.

وی افزود: به طور کلی ۱۸۵ نفر از مدیران و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی گلستان در سال گذشته، ۹ هزار و ۳۷۵ ساعت دوره آموزشی را گذرانده اند.

حسینی با بیان اینکه از ظرفیت اساتید توانمند برای آموزش کارکنان و مدیران استفاده شده، گفت: دوره‌های برگزار شده شامل دوره‌های آموزشی تخصصی چون ضوابط و مقررات حاکم بر برآورد و پرداخت قراردادها، آشنایی با شاخص‌های بازار مسکن، اجرای کارهای ساختمانی به روش سر جمع و دوره شغلی انگیزشی ارتباطات سازمانی که اکثریت کارکنان در آن حضور یافتند، نام برد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: از دیگر دوره‌هایی که از طریق سازمان ملی برگزار شد می‌توان به دوره‌های طراحی و اجرای صنعتی ساختمان‌ها با رویکرد صرفه جویی در مصرف انرژی، آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به اراضی خالصه، اوقافی و نسق‌های زراعی و همچنین آشنایی با قوانین، ضوابط و بشخنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی به استان‌ها در بخش مسکن اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در این ایام، دوره‌های عمومی از قبیل دوره‌های پدافند غیرعامل، جمعیت‌شناسی و فرهنگ افزایش جمعیت، آشنایی با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مدیریت بحر ان برگزار شد.

حسینی یادآور شد: مباحث مطرح شده در این دوره‌ها به دلیل کاربردی بودن در ایجاد نگرش صحیح و جلب مشارکت مدیران در اهداف توسعه شایستگی کارکنان، مورد رضایت شرکت کنندگان قرار گرفت و امیدواریم با استمرار این آموزش‌ها در ارتقای جایگاه یادگیری و توسعه منابع انسانی در کشور قدم‌های تاثیرگذاری برداشته شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.