×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
با اجرای طرح شهید سردار سلیمانی شاهد رشد ۷۷ درصدی تعداد اماکن ورزشی درون مدرسه‌ای بوده ایم

تشبیه نیوز گلستان – سیدرضا نظری در نشست خبری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله فجر، ابراز کرد: این ایام، یادآور بیداری ملت ایران بر علیه طاغوتیان و رشادت‌ها و ایثارگری‌ها برای تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود.

نظری با بیان اینکه پس از گذر بیش از چهار دهه از عمر انقلاب ملت ایران، این ریشه تنومند شده و هم اکنون توسعه، عمران و آبادانی را در بسیاری از حوزه‌ها از جمله حوزه آموزش و پرورش شاهد هستیم، افزود: برای ارتقای کیفیت آموزش و پرورشِ دانش‌آموزان، طرح‌های متفاوتی اجرا گردیده که منتیج به نتیجه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از رشد ۷۷ درصدی ایجاد اماکن ورزش دانش‌آموزی استان خبر داد و افزود: گلستان در اجرای فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در سطح کشور رتبه هشتم را دارد.

ایشان با اشاره به اینکه قبل از اجرای این طرح تعداد ۱۱۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان فعال بوده، گفت : تنها طی دو سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، ۸۹ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای ۸۵ پروژه با اعتبارات استانی و ۴ پروژه توسط خیرین ورزشی ایجاد و مورد بهره‌برداری قرار گرفته که در مجموع استان گلستان را در سطح کشور به جایگاه هشتم فضاهای ورزشی رسانده است.

نظری در اجرای طرح شهید سردار سلیمانی با موضوع بهینه‌سازی، متناسب‌سازی و تبدیل به احسن نمودن فضاهای ورزشی مدارس را یکی از مهمترین اقدام ها دانست و ادامه داد: این طرح در سال جاری نیز استمرار داشته و در همین راستا رشد ۷۷ درصدی تعداد اماکن ورزشی درون مدرسه‌ای را نیز شاهد بوده‌ایم.

سید رضا نظری متذکر شد : ۶۱ چمن مصنوعی، ۶ کفپوش زمین ورزشی روباز (تایل کورت)، ۱۳ باب سالن ورزشی سقف کوتاه (کلاس درس تربیت بدنی)، ۴ سالن ورزشی سقف بلند و ۵ زمین ساحلی را از دستاوردهای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی که در راستای برنامه‌های سند تحول بنیادین انجام می‌شود تلاش می‌کنیم تا از مشارکت خیرین، اولیای دانش‌آموزان و مشارکت ارگان‌ها و نهادهای برون سازمانی «فرمانداری‌ها، شهرداری، دهیاری‌ها» بهره ببریم تا ساحت زیستی و بدنی را که از ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین است را محقق خواهیم کرد.

 

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.