×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقرار ۴ ناوگان سیار آب شرب از شهرهای گنبد ، گالیکش و مینودشت در مناطق سیل زده

بارندگی شدید و سیلاب دلیل افت فشار و یا قطع آب در شهر نوده خاندوز (آزادشهر)
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : بارندگی شدید و سیلاب بامداد امروز دلیل افت فشار و یا قطع آب در شبکه آبرسانی شهر نوده خاندوز شهرستان آزادشهر گردید.

تشبیه نیوز گلستان – سید مهدی آل حسینی با اعلام این خبر افزود : با توجه به بارندگی شدید بامداد امروز چهارشنبه ۵اردیبهشت به خط انتقال آب شرب و تاسیسات آبرسانی شهر نوده خاندوز خسارت وارد شد که با تلاش بی وقفه پرسنل سعی شده است به موقع مشکلات بوجود آمده در تامین آب شرب این شهر برطرف گردد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به اعزام نیرو و تجهیزات برای امداد رسانی به این مناطق افزود: مدیریت بحران شرکت به همراه تیم اتفاقات از ساعت اولیه به منظور بررسی و رفع مشکلات پیش آمده در محل حادثه حاضر و ‌تمامی تلاش خود را جهت رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب انجام می دهند .

آل حسینی در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد با توجه کاهش فشار آب در برخی از نقاط با رعایت صرفه جویی حداکثری در مصارف روزانه امکان بهره مندی سایر همشهریان را فراهم آورده و از شستشوی گل و لای معابر و گذرگاهها با آب شرب تا زمان برقراری شرایط پایدارجوی جدا پرهیز نمایند

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.