×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
نشست مدیرکل استاندارد گلستان با هیئت رئیسه انجمن مدیران کنترل کیفیت

نشست هم‌اندیشی سید مهدی حسینی، مدیرکل استاندارد گلستان با انجمن مدیران کنترل کیفیت استان پیرامون بررسی مشکلات و ارائه برنامه‌های عملی در راستای توان افزایی مدیران کنترل کیفیت، در محل سالن جلسات هیرکان اداره کل استاندارد گلستان برگزار شد.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان، سید مهدی حسینی گفت: با توجه به عزم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توان افزائی مدیران کنترل کیفیت در راستای ماده ۲۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، مقرر گردید، هئیت رئیسه انجمن مدیران کنترل کیفیت استان‌ راهکارهای پیشنهادی خود را در رابطه با حمایت‌های شغلی از مدیران کنترل کیفیت در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت در کمترین زمان ممکن تدوین و ارائه نمایند.
حسین ضمن اعلام حمایت از مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان، ارتقاء سطح علمى و فنى آنها را از مهمترین برنامه‌هاى اداره کل استاندارد در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.
وی در پایان با تاکید بر مشارکت مدیران کنترل کیفیت در حوزه‌های تدوین استانداردهای ملی و بین‌المللی، بازنگری استانداردها و کمیته‌های فنی متناظر گفت: حضور مستمر و موثر مدیران کنترل کیفیت باعث ارتقاء کیفیت و افزایش بهره وری در تولید می شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.