×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در راستای اهداف دستگاه و جامعه هدف نشستی با مسئولان بانک سپه استان برپا شد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری نشستی صمیمی با مسئولان بانک سپه استان خبر داد و گفت: در این نشست درباره نحوه گسترش خدمات به جامعه هدف و نیز اهداف سازمان به گفت وگو و تبادل نظر نشستیم.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، قاسم قندهاری با اشاره به اینکه فرهنگ خدمت به مردم را باید در جامعه گسترش دهیم و خدمت کردن در حوزه فرهنگ و هنر و جامعه هدف این دستگاه اجرایی یک افتخار است، گفت: در کنار امرار معاش، نیاز به فرهنگ داریم تا بتوانیم حیات معنوی داشته باشیم و هر چه فعالان این حوزه دغدغه های کمتری داشته باشند می توانند اثرگذاری بیشتری در جامعه از خود نشان دهند.

وی افزود: در همین راستا و ظهر امروز جلسه ای فی مابین این دستگاه اجرایی و بانک سپه استان برپا شد و امیدواریم در ادامه بتوانیم برای این دستگاه اجرایی و جامعه هدف بزرگش قدمهای بزرگ تری برداریم.

قندهاری ادامه داد: در این نشست ضمن تشریح ظرفیت ها و اولویت ها و توانمندی های موجود در این دستگاه اجرایی و جامعه هدفش، درباره نحوه گسترش خدمات به جامعه هدف و نیز اهداف سازمان به گفت و گو نشستند و تعاملاتی شکل گرفت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.