×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای بیش از ۵۰ برنامه در هفته کار و کارگر/ بسیج کارگران و کارخانجات خادم جامعه کار و تولید

سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رجبی گفت: دیدار ۲۳ نفر‌از کارگران استان با رهبر معظم انقلاب در این ایام و اجرای پویش کارگر ایرانیم توسط فعالین فضای مجازی بسیج کارگری از مهمترین برنامه های ما در این هفته می باشد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رجبی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوا در آستانه هفته بسیج کارگری در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت: بسیج کارگران و کارخانجات استان به عنوان خادم جامعه ی کار و تولید همانند سنوات گذشته برنامه های مختلفی را برنامه ریزی نموده است.

وی اظهار داشت: امسال با بیش از ۵۰ برنامه در سراسر استان در خدمت این قشر گرانقدر خواهیم بود.آذین بندی، مراسم تجلیل از کارگران نمونه، نشست های بصیرتی و روشنگری، کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی و شیف ایثار، سرکشی از کارخانجات و میز خدمت کارگری کارفرمایی برای رفع موانع تولید، اعزام گروههای جهادی برای فعالیتهای متناسب با آن، دیدار خانواده های شهدای کارگری، مسابقات ورزشی را می توان از جمله این برنامه ها نام برد.

رجبی با اشاره به برنامه های شاخص این سازمان در این ایام تصریح کرد: سرکشی از واحدهای تولیدی و تجلیل از کارگران کارخانجات رعنا و یخچال سازی هیرکان با حضور مدیران و فرماندهی استان.اجرای میز خدمت کارگری و کارفرمایی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در شهرک صنعتی مینودشت. نشست بصیرتی با حضور کارفرمایان و تولید کنندگان در مرکز کسب و کار اق قلا. فراهم کردن بازدید دانش آموزان و دانشجویان در برنامه ی راهیان تولید و بازدید از توانمندی های صنعتی استان. اردوی محرومیت زدایی و مرمت خانه های محرومین در شهرستانهای بندرگز و گنبد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوا در پایان افزود: دیدار ۲۳ نفر‌از کارگران استان با رهبر معظم انقلاب در این ایام و اجرای پویش کارگر ایرانیم توسط فعالین فضای مجازی بسیج کارگری نیز از دیگر برنامه های ما در این هفته می باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.