×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۱ برنامه متنوع برای روز کار و کارگر در نظر گرفته شده است

حسینعلی خواجه مظفری در نشست خبری ابراز کرد: سال گذشته تعداد شکایت های وارده به این اداره کل ۴ هزار و ۹۲۰ فقره بوده که نسبت به سال گذشته ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: تعداد ۲۸۰ هزار و ۳۴۱ نفر بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی و تعداد ۱۸۸هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اجباری هستند.

خواجه مظفری اظهار کرد: میانگین رسیدگی به پرونده ها نیز از ۸۸ روز به ۱۶ روز رسیده است و گلستان در بحث رسیدگی به پرونده ها رتیه سوم کشوری را دریافت کرده است

ایشان افزود: در همین مدت تعداد دادنامه های وارده ۴ هزار و ۵۰۱ فقره بوده که که سه هزار و ۴۲۰ فقره آن به صورت صلح و سازش حل و فصل شد .

وی اضافه کرد : ۲۱ برنامه متنوع برای روز کار و کارگر در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۰ برنامه آن شاخص برگزار می شود.

خواجه مظفری متذکر شد : سال گذشته تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی در رابطه با بیمه بیکاری ۲ هزار و ۵۵۹ نفر بوده است که نسبت به سال ماقبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در همین مدت ۷ هزار و ۵۳۹ بازرسی از کارگاه های استان داشته ایم که از این تعداد ۲ هزار و ۸۸۱ کارگاه پرخطر بوده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: سال گذشته نیز تعداد یکهزار و ۲۵۳ فقره در خواست بازنشستگی پیش از موعد داشتیم .

خواجه مظفری اضافه کرد: در حال حاضر برای حمایت از جامعه کارگری مبلغ ۵۰۰هزتر تومان حق تاهل برای کارگران مرد و زن در نظر گرفته شده و مبلغ ۹۰۰هزار تومان کمک هزینه مسکن، مبلغ یک میلیون و ۴۰۰هرار تومان برای اقلام ومبلغ ۷۱۶هزار و ۶۰۰ تومان حق اولاد برای کارگران نظر گرفته شده است.

وی افزود: حوادث ناشی از کار نیز در سال گذشته ۳۱ درصد کاهش داشته است.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.