×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آزادی یک زندانی توسط کارکنان اداره کل شیلات گلستان

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، با تلاش دفتر نمایندگی ولی فقیه و با اقدامی نیکوکارانه و کمک مالی کارکنان اداره کل شیلات گلستان و ستاد دیه استان، یک زندانی سرپرست خانوار جرایم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
در جلسه‌ای با حضور مدیرکل زندان‌های استان، ستاد دیه و نماینده ولی فقیه اداره کل شیلات گلستان ضمن بررسی پرونده‌های زندانیان جرایم غیر عمد، شرایط آزادی یکی از این زندانیان که سرپرست خانوار نیز بود، مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به شرایط خاص این زندانی و وضعیت معیشتی نامناسب خانواده‌اش، کارکنان اداره کل شیلات گلستان با احساس همدلی و نوع‌دوستی، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای آزادی وی نمودند. در نهایت با مشارکت ستاد دیه استان، مبلغ لازم برای پرداخت دیه این زندانی فراهم و زمینه آزادی وی از زندان فراهم شد.
آزادی این زندانی سرپرست خانوار، لبخند شادی را بر لبان اعضای خانواده‌اش و همچنین کارکنان اداره کل شیلات گلستان و ستاد دیه استان نشاند و بار دیگر جلوه‌ای از ایثار و همدلی را در جامعه به نمایش گذاشت.
این اقدام خداپسندانه، نشان‌دهنده تعهد و مسئولیت اجتماعی اداره کل شیلات گلستان در قبال اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و امید است که چنین اقداماتی الگویی برای سایر سازمان‌ها و نهادها باشد تا شاهد کاهش هر چه بیشتر زندانیان جرایم غیر عمد در کشور باشیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.