×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مصوبات بی‌نتیجه و رها شده، هدر دادن وقت انرژی و منابع بیت‌المال است

تشبیه نیوز گلستان – سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه انجمن کتاب‌خانه‌های عمومی استان گلستان اظهار داشت: اولین جلسه در سال باید به هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی برای طول سال پرداخته شود، به نحوی که در پایان سال بتوانیم ارزیابی درستی از اقدامات صورت گرفته انجام دهیم.
مصوبات جلسات باید با دقت کافی و با لحاظ همه جوانب و کارشناسی باشد تا قابلیت اجرایی داشته باشد، مطمئنا مصوباتی که به نتیجه نمی‌رسد و رها می‌شود هدر دادن وقت انرژی و منابع بیت‌المال است.
لازم است برای بررسی موانع پروژه‌های نیمه کاره و تعیین تکلیف آن‌ها و هم‌چنین بررسی اختصاص سهم نیم درصدی کتاب‌خانه‌ها از اعتبارات جاری شهرداری‌ها، یک تیم کارشناسی تشکیل شود و با بررسی میدانی، گزارشی جامع ارائه دهد.
متاسفانه کتاب‌خانه‌ها به دغدغه‌ای برای مسئولان تبدیل نشده و در اولویت قرار ندارد و این نیازمند پی‌گیری مستمر و مطالبه مجدانه از سوی مجموعه کتابخانه‌ها دارد.
نوین شدن کتابخانه‌ها و استفاده از تکنولوژی و فناوری در کتابخانه‌ها و ایجاد کتابخانه‌های صوتی با استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان، می‌تواند راهکاری برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی باشد و اثربخشی بیشتری داشته باشد لذا می‌تواند در جلسات اختصاصی مورد بررسی و کارشناسی قرار بگیرد.
معاون استاندار در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق اظهار داشت:
حال و هوای این روزهای کشور به واسطه‌ی عملیات وعده صادق و احقاق حق و دفاع مشروع نیروهای مقتدر سپاه پاسداران از رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی، حال و هوای سوم خرداد سال ۱۳۶۳ و فتح خرمشهر است.
اکنون که سربازان و رزمندگان ایران اسلامی، حسینی وار غرور، عزت و شرف ایرانی اسلامی را به دنیا نشان دادند، وظیفه همه ما است که زینب وار با تبیین دستاوردها و ویژگی‌های این عملیات بزرگ، مانع از مظلوم نمایی رژیم منحوس اسرائیل شویم.
مطمئنا پس از سیلی محکمی که استکبار جهانی خورده است تلاش می‌کند با ابزار رسانه، با فیلتر و سانسور به دنبال مظلوم نمایی و شستن چهره کثیف خود و ناچیز جلوه دادن این عملیات مهم خواهد بود، لذا باید مراقبت نماییم در دام عملیات روانی قرار نگیریم و تبیین درستی از این اتفاق داشته باشیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.