×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد ۱۴ درصدی مهارت آموختگان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در سال ۱۴۰۲

حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از رشد ۱۴ درصدی مهارت آموختگان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، کرایلو گفت: در سال گذشته آموزش های مهارتی در ۱۹ گروه هدف به ۳۴ هزار و ۳۸۲ نفر معادل ۵ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۷۱ نفر ساعت، شامل ۱۳ هزار و ۵۷۵ نفر زن و ۲۰ هزار و ۸۰۷ نفر مرد ارائه شده است.

وی افزود: بیش از ۸۰۰ حرفه آموزشی در قالب ۴ هزار و ۴۹۶ دوره مهارتی به علاقمندان مهارت آموزی در گروه های هدف اجرا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در بخشی دیگر بیان کرد: متقاضیان مهارت آموزی ۹ هزار و ۳۴۹ نفر، دانش آموزان ۵ هزار و ۲۶۰ نفر، ساکنین مناطق روستایی ۴ هزار و ۵۸۹ نفر، سربازان وظیفه ۲ هزار و ۹۶۱ نفر، شاغلین بنگاه های اقتصادی ۲ هزار و ۴۳۵ نفر، زندانیان ۲ هزار و ۱۱۵ نفر، زنان خانه دار هزار و ۲۶۵ نفر، معتادین بهبود یافته هزار و ۲۳۳ نفر، ساکنین سکونتگاه غیر رسمی هزار و ۹۲ نفر، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ۸۲۲ نفر، دانشجویان ۷۷۷ نفر، آسیب دیدگان اجتماعی ۷۴۵ نفر، افراد دارای معلولیت ۶۱۵ نفر، زنان سرپرست خانوار ۵۴۲ نفر، مشمولان بیمه بیکاری ۲۲۸ نفر، عشایر ۱۲۵ نفر، ساکنین مناطق محروم مرزی ۹۴ نفر، کودکان کار و خیابانی ۸۴ نفر و پناهندگان و اتباع خارجی ۵۱ نفر ، گروه های هدفی بودند که در سال گذشته آموزش های مهارتی را فرا گرفتند.

وی همچنین اظهار کرد: در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی که در سه حوزه پادگان، زندان و بنگاه های اقتصادی اجرا می شود در سال گذشته ۶ هزار و ۱۷۸ نفر شامل ۴ هزار و ۸۷۴ نفر مرد و هزار و ۳۰۴ نفر زن از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.