×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جابه جایی مسافران نوروزی گلستان به حدود ۱۳۲ هزار نفر رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ۲۴ اسفند گذشته تا پانزدهمین روز از نوروز امسال، ۱۳۱ هزار و ۷۷۷ مسافر در بخش جاده ای استان جابه‌جا شده‌اند.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، عادل مصدقی با اشاره به جابه جایی حدود ۱۳۲ هزار مسافر در نوروز امسال، اظهارداشت: حمل و نقل این تعداد مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی با ۱۶ هزار و ۳۱۸ سفر(اتوبوس،مینی بوس و سواری) انجام شده‌ است.
مصدقی افزود: ۳۴ هزار و ۴۰۰ مسافر با اتوبوس، بیش از ۶۶ هزار مسافر با مینی بوس و حدود ۳۱ هزار مسافر با سواری به سفرهای درون و برون استانی در ایام نوروز امسال پرداختند.
وی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی تصریح کرد: بخش حمل‌ونقل عمومی استان با استفاده از ظرفیت حدود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس، ۶۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۸۰۰ دستگاه سواری کرایه با رانندگی ۲ هزار و ۷۰۰ راننده در این ایام برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران پای کار بوده اند.
به گفته مصدقی، سفرهای نوروزی هم‌استانی ها در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته با کاهش ۹درصدی همراه بوده که علت آن را می توان تقارن ماه مبارک رمضان با سفرهای نوروزی بیان کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.