×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انجام ۱۴۵۸۳ فقره بازرسی از بازار گلستان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان گفت : از ابتدای اجرای طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ابتدای اسفند ماه سال گذشته آغاز شده تا روز ششم فروردین تعداد ۱۴۵۸۳ فقره بازرسی مشترک از بازار استان انجام شده است .
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان درویش علی حسن زاده در نخستین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل سالن جلسات شهید شعبان یوسفی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان برگزار گردید ، با بیان این مطلب افزود : در نتیجه بازرسی های مشترک بازرسین اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و اتاق اصناف مرکز استان ، تعداد ۱۱۶۰ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است .
وی همچنین گفت : در این مدت تعداد ۵۳۰ مورد گزارش مرتبط با کالا و بازار از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان دریافت و ۲۰ پرونده قاچاق نیز در این مدت تشکیل شده است .
حسن زاده گفت : علاوه بر این که بازرسین در دو نوبت صبح و عصر در سطح بازار استان حضور دارند ، در ایام تعطیل نیز بصورت کشیک حضور داشته و بر بازار استان نظارت دارند .
به گفته وی ، گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور عمده تخلفات ثبت شده در این مدت بوده است .
حسن زاده گفت : همچنین ۷۰۰ ناظر دستگاههای اجرایی عضو کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان گلستان تا پایان نوروز در نوبت های صبح ، عصر و شب بر بازار استان ، رستوران ها و هتل ها ، جایگاه های سوخت و … نظارت خواهند داشت .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.