×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صدور ۱۲ سند مالیکیت اماکن مذهبی شهرستان کلاله

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کلاله از صدور سند مالکیت برای ۱۲ مکان مذهبی شهرستان کلاله خبر داد
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان حسینعلی ساسانی اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه شهرستان کلاله دارای ۳۴ موقوفه که از این تعداد ۵۱۴ رقبه می باشد.
ساسانی گفت: در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه تعداد ۵۰۷ مسجد ۹ حسنیه ۴ فاطمیه ۵ زینیبه و ۵ تکیه و دارالقرآن به ثبت رسیده است.
ساسانی خاطر نشان کرد: خدمت به مردم و تسریع در حل مشکلات ارباب رجوع از اهداف این اداره است، بیان کرد: صدور اسناد تک برگ موقوفات و اماکن مذهبی موجب مشخص شدن دقیق حدود املاک و تسریع در کار مردم می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر کسی زمین و مکانی را وقف کرده باشد درآمد حاصل از محل وقف بر اساس نیت واقف هزینه می‌شود، افزود: با این کار خیر انسان‌های دیگری از فضائل و عمل صالح وقف بهره‌مند می‌شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کلاله گفت: شناسایی محدوده و ابعاد موقوفات در راستای آماده سازی برای نقشه برداری و صدور اسناد در آینده را از برنامه‌های اولویت دار عنوان کرد.
در پایان حسینعلی ساسانی از همکاری اداره ثبت واسناد و املاک، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد علوی شهرستان در اخذ اسناد مالکیت قدردانی کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.