×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برپایی سفره‌های افطاری ساده در۱۵ امامزاده استان گلستان

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه استان گلستان برپا می‌شود
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان اظهار کرد: هر ساله در ایام نوروز و آغاز سال نو، زائرین و مجاورین به زیارت آستان مقدس امام زادگان و بقاع متبرکه مشرف می‌شوند و سال خود را در جوار این اماکن مقدس آغاز می‌کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: همچنین با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان به منظور خدمت رسانی به زائرین، اقداماتی را در دو بعد فرهنگی و رفاهی از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ ماه لغایت ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا می شود.
وی گفت: این دو طرح در ۴۶ بقعه استان اجرا می‌شود و قبل از ورود زائران بقاع متبرکه غبارروبی شده و خیمه‌های معرفت از جمله غرفه کودک، کارشناس چند رسانه‌ای، تربیت فرزند و… در آن برپا می‌شود
کوهساریان از اقامه نماز جماعت اول وقت در ۴۰ بقعه متبرکه خبر داد و افزود: سخنرانی، مراسم دعا، مناجات، سخنرانی و بیان احکام شرعی بعد از نماز جماعت از دیگر برنامه‌ها است.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: کرسی‌های تفسیر قرآن کریم با استفاده از اساتید تفسیر، مراسم جز خوانی و محافل انس با حضور قاریان مطرح در بیش از ۲۰ بقعه متبرکه در حال برگزاری است.
وی گفت: سفره‌های افطاری ساده ۱۵ امامزاده را داریم و هر بقعه متناسب با امکاناتی که دارد سفره‌های افطارش را پهن می‌کند و از زائرین و مجاورین پذیرایی می‌کند.
کوهساریان از برپایی غرفه‌های معرفت بعد از اذان مغرب و عشا خبر داد و افزود: غرفه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی، تربیت فرزند، گفتمان‌های دینی، تصحیح قرائت نماز، کودک و نوجوان، مشاوره و … با حضور روحانی متخصص در بقاع متبرکه برپا می‌شود

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.