×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمادگی کامل استان گلستان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی

تشبیه نیوز گلستان – اداره اطلاع رسانی روابط عمومی آموزش و پرورش استان جلسه ستاد اسکان موقت فرهنگیان استان گلستان با حضور سید رضا نظری مدیرکل، معاونین و دیگر اعضای ستاد اسکان استان با موضوع بررسی شرایط پذیرش اسکان مسافران در نوروز ۱۴۰۳ و آمادگی هر چه بیشتر مناطق و مراکز اسکان برگزار گردید.

نظری مدیر کل آموزش و پرورش در این جلسه اظهار داشت: در نوروز امسال با ۱۹ پایگاه که شامل یک پایگاه مرکزی و کنترل در اداره کل آموزش و پرورش گلستان و ۱۴ پایگاه اصلی پذیرش در ۱۴ شهرستان و ۴ پایگاه پذیرش زیر مجموعه در مرکز اسکان تنگراه جنگل گلستان ( زیرمجموعه شهرستان گالیکش) خان ببین و دلند ( زیر مجموعه شهرستان رامیان) فاضل آباد ( زیر مجموعه شهرستان علی آبادکتول) پذیرای مسافران نوروزی خواهیم بود.

نظری گفت: استان گلستان علاوه بر افزایش مراکز اسکان در استان بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب تر به جامعه فرهنگیان و مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته اهتمام ویژه ای دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد: در فاز نخست ثبت مراکز اسکان استان، تعداد۱۴۱ مدرسه با ۱۰۷۱ کلاس در نظر گرفته شد که با آغاز فرآیند اسکان آمادگی افزایش مراکز اسکان را داریم و مراکز اسکان اضطراری جهت شرایط فوق العاده و اضطراری نیز در نظر گرفته ایم. همچنین در ۲ مرکز رفاهی فرهنگیان شهرستان های گرگان و گنبد و یک مرکز اسکان دائم شهرستان بندرگز و یک خانه معلم در شهرستان کردکوی، میزبان مسافران نوروزی می باشیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.