×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد ۸۷ درصدی تعداد فضای ورزشی استان در دولت سیزدهم در طی دوسال

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان رشد ۸۷ درصدی تعداد اماکن ورزشی استان گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۹۶ فضای ورزشی در طی ۲ سال به تعداد اماکن ورزشی دانش آموزی استان اضافه گردیده است.

تشبیه نیوز گلستان – طبرسا با اعلام این خبر افزود: قبل از دولت سیزدهم تعداد ۱۱۰ فضای ورزشی در اختیار دانش آموزان قرار داشت که با اجرای طرح شهید سلیمانی تعداد ۹۶ اماکن و فضای ورزشی مورد استفاده دانش آموزان و در قالب چمن مصنوعی، فضای روباز (تایل کورت)، کلاس درس تربیت بدنی و زمین ساحلی ایجاد و احداث گردیده است و در مجموع طی ۲ سال و در سالهای ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۳ تعداد کل فضاهای ورزشی استان به ۲۰۶ فضا افزایش یافت که لازم به ذکر است؛ تعداد ۶ فضای ایجاد شده از محل صرفه جویی منابع و ظرفیت خیرین و به صورت مشارکتی بوده است.

ایشان اظهار داشت: سرانه اماکن ورزشی دانش آموزی از ۳۱ صدم متر مربع در سال ۱۴۰۱ طی ۲ سال، با اجرای طرح شهید سلیمانی به ۴۵ صدم متر مربع در سال ۱۴۰۳رسیده است.

طبرسا در پایان افزود: اعتبار هزینه شده برای ایجاد ۹۶ فضای ورزشی در مدارس استان ۳۶۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار وزارت و ۱۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات استان و مشارکت بوده است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.