×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعهد کاشت ۵ هزار اصله نهال در پروژه های نهضت ملی مسکن

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان از اجرای پویش شهر سبز و کاشت ۵ هزار اصله نهال در پروژه نهضت ملی مسکن گرگان همزمان با روز درختکاری خبر داد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، مهندس مهدی ملک مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: با توجه به افزایش کیفیت سکونت و ایجاد جذابیت در پروژه های نهضت ملی مسکن با استفاده از راهکارهای مختلف تفاهم نامه ای در سطح کشوری با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در خصوص تخصیص نهال به پروژه های طرح نهضت ملی مسکن منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، وزارت راه و شهرسازی همزمان با روز درختکاری، مکلف به کاشت ۵۰۰ هزار اصله نهال در پروژه های مسکن حمایتی، مسکن مهر، مسکن روستایی و نوسازی بافت های فرسوده شهری و محدوده و حریم شهرها، در سطح کشور است.

مهندس ملک ادامه داد: در همین راستا سهم اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در پویش سراسری شهر سبز کاشت پنج هزار اصله نهال مثمر می باشد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: این اقدام در راستای پویش شهر سبز و با همکاری شهرداری گرگان محقق می گردد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.