×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صدور ۶ هزار و ۱۲۷ فقره مجوز کسب و کار الکترونیکی از طریق سامانه سپامک توسط راه و شهرسازی گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک هر گونه صدور، تمدید، تجدید و ارتقا پروانه اشتغال به کار برای متقاضیان حقیقی و حقوقی، از ابتدای سالجاری تا کنون شش هزار و ۱۲۷ فقره مجوز درخواست کسب و کار در حوزه نظام مهندسی و بازآفرینی شهری از طریق سامانه الکترونیکی سپامک انجام شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، مهندس مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: با هدف تسهیل در مراحل صدور پروانه اشتغال به کار مهندسان، تسریع در روند کار ذینفعان و ایجاد شفافیت برای متقاضیان، درخواست مجوز کسب و کار به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سپامک توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان صادر می شود.

وی افزود: این امر با رویکر افزایش شفافیت، تسهیل گری و تسریع در روند پاسخگویی به درخواست های مردم در راستای دولت الکترونیک که یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم است صورت می گیرد.

مهندس ملک همچنین تصریح کرد: پیرو مصوبات هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی، مجوزهای مربوط به اداره کل راه و شهرسازی شامل ۱۷ عنوان مجوز کسب و کار بوده که این اداره کل از لحاظ صدور مجوز جزو استان های برتر در سطح کیفی سامانه سپامک و پاسخگویی سریع به متقاضیان می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها گفت: طی یکسال اخیر، شش هزار و ۱۲۷ فقره مجوز کسب و کار به صورت الکترونیکی از طریق سامانه سپامک توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان صادر شده است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.