×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، حمزه کرایلو مدیرکل استان در پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح ذیل است:

نام‌گذاری هفته‌ی سربازان گمنام امام‌زمان عجل‌الله‌تعالی فرجه‌الشریف در آستانه‌ی نیمه‌ی شعبان و روز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در حقیقت بیان‌گر نقش و جایگاه مهم و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و ضامن اقتدار و امنیت در برابر هجمه‌ی بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

بدون تردید، بخش زیادی از امنیت و آرامش امروز کشور مرهون تلاش شبانه روزی سربازانی است که در عین گمنامی، با فداکاری و ایثارگری، نقش آفرینی می کنند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، از زحمات و فداکاری‌های مخلصانه این عزیزان به ویژه همکاران گرانقدرم در دفتر حراست آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم با عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج)، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید همواره در برقراری نظم و امنیت پایدار در کشور سلامت و موفق و موید به تایید الهی باشند.

حمزه کرایلو
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.