×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ، حمزه کرایلو مدیرکل استان در پیامی فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح ذیل است:

ولادت حضرت علی اکبر (ع) ونامگذاری این روز به نام «روز جوان»، حرکتی ارزنده در جهت الگودهی به جوان آگاه، متعهد، مومن و انقلابی و فرصت مغتنمی برای خدمتگزاران مردم است تا بیش از پیش به افکار، باورها، توانمندی ها و ارزش های نسل جوان امروز توجه نمایند.

امروزه جوان به‌عنوان قلب تپنده و نیروی محرک توسعه از جایگاه کلیدی و ممتازی در کشورهای توسعه‌یافته برخوردار است. واضح است که نیروی جوانی مظهر نشاط و شادابی و جوان نماد شور و شوق برای ترقی و تکامل است و از این روست که تاریخ جولانگاه جوانان پرشوری بوده که هر یک بر اساس تعهد، نقش و جایگاهی که به آن‌ها سپرده شده بر روزگار و محیط خویش منشأ اثر بوده‌اند.

بدینوسیله فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر(ع)، و روز جوان را به تمامی جوانان استان گلستان تبریک عرض نموده، موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال مسألت دارم.

حمزه کرایلو
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.