×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انعقاد تفاهم نامه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان و فرماندهی یگان ویژه استان

تفاهم نامه بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان و فرماندهی یگان ویژه استان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منعقد شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، حمید سلامتی گفت: این تفاهم نامه با موضوع مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در طی چهار سال بین منابع طبیعی و آبخیزداری و فرماندهی یگان ویژه استان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منعقد شد.

وی اهداف این تفاهم نامه را اینگونه برشمرد: از اهداف این طرح تحقق مدیریت پایدار منابع طبیعی و گسترش فرهنگ حفاطت و توسعه و جنگلها و مراتعدر عرصه های منابع طبیعی، بهره گیری از ظرفیت های سازمانی نیروی انتظامی در نیل به توسعه پایدار گسترش فرهنگ منابع طبیعی ، گسترش و عمومی نمودن فرهنگ محیط زیست و منابع طبیعی می باشد.

سلامتی افزود: در این تفاهم نامه ایجاد شرایط تهیه و تولید نهال، ایجاد شرایط نظارت فنی و کارشناسی در کاشت نهال و همکاری یگان ویژه در عضویت در سامانه همیار طبیعت و همچنین برگزاری دوره های اموزشی و تخصصی تولید و کاشت درختجز تعهدات اداره کل منابع طبیعی می باشد.

همچنین شایان ذکر است از تعهدات فرماندهی یگان ویژه استان نیز می توان به همکاری در اطلاع رسانی ترویج و فرهتگ سازی منابع طبیعی در بین داوطلبان یگان ویژه، معرفی نیروهای داوطلب فرماندهی یگان ویژه جهت مشارکت در طرح مردمی، معرفی مراکز و پایگاه های یگان ویژه مناسب جهت کاشت یک میلیارد درخت و همچنین بهره گیری از بیلبوردهای تبلیغاتی در جهت ترویج و کاشت و حفاطت ، نگهداری و آبیاری نهال های کاشته شده به مدت سه سالاشاره داشت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.