×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحویل ۵۳ فقره سند مالکیت از املاک روستاهای سید آباد و نیلی شهرستان آزادشهر

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صبح امروز ۵۳ فقره سند مالکیت مربوط به املاک مسکونی روستاهای سید آباد و نیلی شهرستان آزادشهر با حضور جهانی فر مدیرکل ثبت استان، حجت الاسلام والمسلمین یازرلو امام جمعه موقت شهرستان آزادشهر و مسئولین استانی و شهرستان تحویل مالکین گردید.
جهانی فر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اظهار داشت از ابتدای سال جاری ۷۴ هزار ۳۱۱ فقره سند مالکیت در استان صادر گردیده و از تعداد ۲۰۰ فقره مربوط املاک روستایی حوزه ثبتی شهرستان آزادشهر است.
مدیرکل ثبت استان به اشاره به فاقد اعتبار بودن اسناد مالکیت دفترچه ای، از مردم خواستند با مراجعه به ادارات ثبت نسبت به حدنگاری و تکبرگی کردن اسناد مالکیت خود اقدام نمایند.

امام جمعه موقت آزادشهر با اعلام تقدیر از عوامل برگزاری مراسم و پیشنهاد به ادامه داشتن آن گفت: همانطور که حفظ املاک و جلوگیری از تعدی به آن با اخذ سند مالکیت رسمی امکانپذیر است حفظ نظام جمهوری اسلامی و سرزمین بر همگان واجب بوده و یکی از این واجبات در جهت حفظ کشور و مقابله با دشمن شرکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری است.

در ادامه ۵۳ فقره سند مالکیت در راستای الطاف مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر واگذاری رایگان املاک علوی به اقشار محروم و کم برخوردار تحویل مالکین گردید.

در این مراسم یکفقره سند مالکیت به مساحت ۱۰۹ هکتار با مالکیت جهاد کشاورزی استان تحویل گردید. ملک مزبور سالها مورد اختلاف شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاوزی استان بود و از طرفی جهاد کشاورزی در اجرای قوانین و مقررات موضوعه آن را به زارعین روستای آقچه لی واگذار کرده بود؛ با طرح موضوع در شورای حفظ حقوق عامه به ریاست دادستان عمومی و انقلاب آزادشهر منجر به صورت سند مالکیت حدنگاری شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.