×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه هم اندیشی، بررسی و تحلیل نرم‌افزارهای سوپراپلیکیشن باران، سفته الکترونیکی و چک الکترونیکی (چابک)

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی استان ، جلسه هم اندیشی، بررسی و تحلیل نرم‌افزارهای سوپراپلیکیشن باران، سفته الکترونیکی و چک الکترونیکی (چابک) با حضور کارکنان تجهیز منابع شعب بانک کشاورزی استان گلستان در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ با موفقیت برگزار شد.

در این جلسه، کارکنان تجهیز منابع شعب، به بررسی دقیق و تحلیل جزئیات این نرم‌افزارها پرداخته و از امکانات و قابلیت‌های آن‌ها بهره‌برداری کردند.

این جلسه با هدف بهبود عملکرد و افزایش کارایی در استفاده از این ابزارهای مهم فناوری اطلاعات بانک کشاورزی برگزار شد.

سوپراپلیکیشن باران، سفته الکترونیکی و چک الکترونیکی (چابک) از جمله خدمات جدید بانک کشاورزی هستند که امکانات متنوعی را برای مشتریان ارائه می‌دهند.

این ابزارها به کاربران امکان انجام تراکنش‌های مالی الکترونیکی، پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید شارژ و بسته اینترنتی، مدیریت حساب بانکی و انجام امور بانکی آنلاین را فراهم می‌کنند.

از طریق این ابزارها، مشتریان می‌توانند به راحتی و سرعت بالا از خدمات بانکی استفاده کنند و زمان و هزینه‌های خویش، مربوط به حضور فیزیکی در شعب بانک را کاهش دهند.

در پایان بمنظور ایجاد انگیزه در بین همکاران فعال در حوزه بانکداری الکترونیک، روسای شعب و نماینده شعبه شرکت کننده در جلسه تقدیر و تشکر گردید

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.