×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برق تمام مشترکین استان برقرار است/پایداری شبکه های برق استان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت : باتوجه به باراش باران در سرتاسر استان و بارش برف در مناطق کوهستانی، اکنون تمام فیدرها برقدار بوده، و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ؛سیداحمد موسوی افزود : در این ایام،۹۸ درصد فیدر ها برقرار بوده و تنها ۲درصد در کل استان با قطعی مواجه گردید که خوشبختانه با اکیپ های عملیاتی که در آماده باش کامل قرار گرفته بودند در کمترین زمان رفع گردید.
وی افزود : همچنین باتوجه به اهمیت موضوع و رفاه حال مشترکین استان، برق پایدار برای مردم جهت مشاهده مسابقات فوتبال تیم ملی ایران فراهم شده است.
موسوی اضافه کرد : با توجه به مسابقه فوتبال تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی و پخش مستقیم این بازی از شبکه های مختلف صدا و سیما به مظور پایداری شبکه برق استان جهت رفاه حال مشترکین استان و تماشای این مسابقه تعداد ۱۰۴ اکیپ اتفاقات و عملیات شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در آماده باش کامل قرار گرفتند.
وی افزود : این اکیپ ها با کلیه تجهیزات و امکانات لجستیکی در آماده باش کامل قرار دارند تا خدمات رسانی مستمر را به همه هم استانی های عزیز ارائه نمایند .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.