×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از پروژه های توزیع برق گلستان با اعتباری بالغ بر ۵۰۳ میلیارد تومان/رشد ۲برابری اعتبارات تخصیص یافته به صنعت برق نسبت به سال قبل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از افتتاح پروژه های برق استان با اعتباری بالغ بر ۵۰۳میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان؛ سید احمد موسوی در خصوص جزییات طرح های قابل افتتاح دهه فجر در سال ۱۴۰۲ گفت: طرح‌های حوزه برق استان در هشت محور برق توسعه و احداث شبکه در مناطق شهری و روستایی، برق‌رسانی به روستاها،اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها در حوزه روستایی و شهری و تأمین روشنایی شهرها و روستاها، توسعه و بهبود زیر ساخت شبکه،پروژه های نیرورسانی و اجرای فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۵۰۳میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد :احداث ۵۴۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط،نصب قریب به ۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر،و نصب ۶۳۴ دستگاه ترانسفورماتور توزیع برق از جمله اقدامات صورت گرفته در استان می باشد.
موسوی افزود: با این اقدام بیش از ۴۳ هزار خانوار از هم استانی های عزیز ازخدمات انجام شده بهره مند شدند.
وی اذعان داشت : اعتبار هزینه شده برای بهره برداری پروژه ها نسبت به سال قبل رشد ۲برابری داشته که این مهم بیانگر توجه ویژه دولت به صنعت برق می باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.