×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 22 خبر
مسجد امام حسین (ع) میزبان مراسم معنوی اعتکاف فعالان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مراسم معنوی اعتکاف با عنوان «پرواز در ملکوت» ویژه فعالان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی در مسجد امام حسین (ع) واقع در کوی استرآبادی گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، الهام متین ضمن تبریک پیشاپیش ولادت امام علی (ع) و روز پدر، گفت: صبح یکشنبه دومین جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف با عنوان «پرواز در ملکوت» ویژه فعالان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی با حضور اعضا مدعو و جمعی از کارکنان ستادی این دستگاه اجرایی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسجد امام حسین (ع) واقع در کوی استرآبادی گرگان ( عدالت ۴۶ روبه روی اوحدی ۷) به‌عنوان محل اعتکاف فعالان فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی انتخاب‌شده است، گفت: ضمن برپایی آیین اعتکاف بر آن هستیم به همت معتکفان به‌تناسب رشته‌ای که در آن فعالیت می‌کنند، آثاری را تولید کرده و در پایان آیین اعتکاف نمایشگاهی را برپا کنیم.

وی با تأکید به‌ضرورت اطلاع‌رسانی به‌موقع به جامعه هدف، گفت: این آیین ۵ تا ۷ بهمن‌ماه برپا می‌شود و علاقه مندان می‌توانند تا سوم بهمن‌ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

الهام متین ادامه داد: همچنین در این جلسه حاضران نیز ضمن تأکید به اطلاع‌رسانی به‌موقع به جامعه هدف (فعالان در محدوده حد ترخص گرگان شرعی)، درباره نحوه خدمت به معتکفان، ظرفیت خیرین، نمایشگاه آثار تولیدشده، معرفی کتاب، برپایی آیین تعزیه و برنامه‌های جنبی و بهره‌مندی و دعوت از چهره‌های شاخص مواردی را مطرح کردند.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در این ضیافت عاشقانه با شماره‌های ۰۹۱۱۲۷۷۵۴۱۱ و ۰۹۱۱۲۷۵۳۳۴۳ تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.