×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
بازدید منظم و مدیریت هزینه های نگهداری و تعمیرات زیرساخت ها در اولویت قرار دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در حاشیه بازدید از تاسیسات مجتمع فرهنگی و هنری بهارستان گرگان، گفت: با مدیریت هزینه های نگهداری و تعمیرات، بی شک می‌شود و اولین قدم برای مدیریت هزینه های نگهداری و تعمیرات، شیوه درست نحوه محاسبه هزینه های نگهداری و نیز تعمیرات و پیشگیری از آسیب ها و بازدید مستمر و منظم است.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قاسم قندهاری در راستای بازدیدهای ادواری از مجتمع های فرهنگی و هنری استان و بررسی وضعیت زیر ساخت ها، از موتورخانه و تاسیسات مجتمع فرهنگی و هنری بهارستان گرگان بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: بازدید منظم و مدیریت هزینه های نگهداری و تعمیرات زیرساخت ها در اولویت ما قرار دارد.

قندهاری ادامه داد: برای مدیریت و کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات، قدم اول شناخت و طبقه‌بندی این هزینه‌ها است و پس از شناخت هزینه‌ها، نیاز به جمع‌آوری دقیق اطلاعات در حوزه موارد هزینه‌کرد و تفکیک این هزینه‌ها با هزینه‌های عملیاتی داریم.

وی سپس زیر ساخت ها را بخشی از نیازهای ضروری برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری دانست و افزود: برآن هستیم با تکمیل پروژه های عمرانی این دستگاه اجرایی و تلاش برای بهسازی و نیز نگهداری و تعمیرات به موقع، در حد توان برای بهره مندی مطلوب جامعه هدف این دستگاه اجرایی نهایت تلاش خود را به کار ببندیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.