×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اداره کل شیلات گلستان دستاوردهای خود را در دولت سیزدهم به نمایش گذاشت

اداره کل شیلات گلستان در قالب تابلوهای اینفوگرافیک، دستاوردهای خود در دولت سیزدهم را در نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان کردکوی به نمایش گذاشت.
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات استان، در این نمایشگاه که از تاریخ ۱۸ دی ماه در محل فرمانداری شهرستان کردکوی دایر است، اداره کل شیلات گلستان با ارائه تابلوهای اینفوگرافیک، به موضوعاتی از جمله افزایش تولید آبزیان، توسعه پرورش آبزیان در قفس، صید و صیادی، پرورش میگو، فعالیت های یگان حفاظت از منابع آبزیان، آبزی پروری و … پرداخته است.
بر اساس این گزارش، اداره کل شیلات استان گلستان در دولت سیزدهم اقدامات مهمی در راستای توسعه شیلات استان خصوصاً در بخش فعالیت‌های اقتصادی دریامحور انجام داده است.
مدیرکل شیلات استان گلستان در حاشیه این نمایشگاه گفت: اداره کل شیلات استان با حمایت دولت سیزدهم، اقدامات مهمی در راستای توسعه شیلات استان انجام داده است. این اقدامات منجر به افزایش تولید آبزیان، توسعه پرورش آبزیان در قفس، صید و صیادی، پرورش میگو ، صادرات آبزیان و … شده است.
وی در پایان اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای دستگاه های اجرایی استان با همت استانداری گلستان به صورت دوره ای در شهرهای مختلف استان برپا خواهد شد.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.