×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محاصره کودکان مظلوم فلسطینی در روز جهانی غذا

فعال رسانه ای گلستان:
محاصره کودکان مظلوم فلسطینی در روز جهانی غذا

تشبیه نیوز – فعال رسانه ای استان گلستان، گفت: کودکان مظلوم و رنجدیده فلسطینی در روزی که منسوب به روز جهانی غذا است در محاصره کامل نیروهای رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند.

«حمید رضا شیبک» با اشاره به شرایط سخت و بغرنجی که این روزها برای ملت فلسطین به ویژه کودکان و زنان غزه از سوی رژیم منحوس اسرائیل تحمیل شده، اظهار کرد: نیروهای غاصب صهیونیستی ورود هر نوع کمک های بشردوستانه از سوی کشورهای دیگر برای مردم غزه را ممنوع اعلام کرده و با این اقدام ضدانسانی در حال رقم زدن فاجعه ای بزرگ در این شهر است.

به گفته وی؛ اقدام ددمنشانه جنگنده های صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه و به خاک و خون کشیدن بیش از ۱۰۰۰ نفر از افرادی که به آنجا پناه برده بودند و بیشتر آنها را کودکان و زنان تشکیل می دادند بیش از پیش خوی حیوانی این از خدا بی خبران را برای جهانیان نشان داد.

این فعال حوزه سلامت استان گلستان، شعار امسال روز جهانی غذا را مرتبط با آب این ماده حیات دانست و گفت: سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد (فائو) شعار «آب زندگی است، آب غذاست. هیچ کسی را محروم نکنید» را به عنوان شعار امسال روز جهانی غذا انتخاب کرده است.

شیبک تصریح کرد:روز جهانی غذا روز همدردی با گرسنگانی در غزه است که از ساده‌ ترین نیاز زندگی، یعنی آب و غذا محروم هستند، ولی ما در عمل می بینیم که این شعار انسان دوستانه از سوی بدترین انسان های روزگار یعنی شیاطین اسرائیلی زیر پا گذاشته شده و مظلومان فلسطینی را محروم از آب و غذا کرده اند.

وی در پایان افزود: لازم است جهانیان به کمک مردم غزه محروم مانده از آب و غذا بشتابند قبل از اینکه دیر شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.