×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در دومین جلسه شورای اداری استان

دومین جلسه شورای اداری گلستان با حضور معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور
حضور عابدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در دومین جلسه شورای اداری استان
به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، عابدی رئیس سازمان روز یکشنبه بیست و یکم خرداد ماه ۱۴۰۲، در دومین جلسه شورای اداری استان که با حضور دکتر زنگانه استاندار محترم گلستان و دکتر عرب اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر اعضا برگزار گردید، حضور یافت.

استاندار گلستان گفت: رویکرد ما در انتخابات پیش رو رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت خواهد بود و تمام اقدامات باید بر محوریت این چهار رکن اساسی باشد.
وی ظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ یکی از اولویت‌های جدی ما موضوع انتخابات است.
زنگانه ادامه داد: اگر بخواهیم از منظر انتخابات به سال ۱۴۰۲ نگاه کنیم، این انتخابات بسیار مهم که مظهر جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است می‌تواند با خود برکات زیادی داشته باشد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: رویکرد ما در انتخابات پیش رو رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت خواهد بود.
زنگانه به اشاره به آغاز فعالیت ستاد انتخابات استان گلستان با رمز یا علی بن موسی‌الرضا (ع) تصریح کرد: رقابت زمانی اتفاق می‌افتد که اجازه حضور و بروز و ظهور همه طرفیت‌ها و افراد متعهد و انسان‌های سالم را با هر گرایشی فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: در همه گروه‌ها و همه جریان‌هایی که در مدار قانون حرکت می‌کنند ، افرادی متعهد و دلسوز وجود دارند که ما باید اجازه ظهور و‌ بروز را بدهیم.
استاندار گلستان تاکید کرد: سلامت انتخابات امر بسیار مهمی است که مجریان انتخابات در سلامت کامل و بی‌طرفی در جریان برگزاری انتخابات نقش‌آفرین باشند.
زنگانه گفت: هر فردی که قصد حضور در رقابت انتخابات را دارد بدون استثناء بر اساس قانون باید از مسوولیت خود استعفا دهد و ما در اجرای قانون انتخابات هیچگونه قصوری را نخواهیم پذیرفت.
وی گفت: ما بر اساس رصدی که انجام خواهیم داد اجازه نمی‌دهیم که فردی از ظرفیت و امکانات سیستم دولتی له یا علیه فرد یا افرادی استفاده کند چون این اقدام خلاف قانون است و ما با متخلفان در این عرصه برخورد قاطع خواهیم کرد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در این مدت فعالیت در استان گلستان شبکه عیون بدون وابستگی به سیستم‌های نظارتی را ایجاد کردیم که این شبکه عیون مردمی در این عرصه نیز اقدامات نظارتی را انجام خواهند داد.
زنگانه گفت: امنیت انتخابات بخش دیگری از چهار رکن سیاست برگزاری انتخابات است که در این بخش خدا را شاکریم که شورای تامین استان با یک وحدت مثال زدنی اقدامات تامین امنیت را در دستور کار دارد.
وی تاکید کرد: در موضوع نا آرامی‌‌های اخیر این وحدت و عملکرد مطلوب شورای تامین استان کاملا مشهود بود و دشمن در اقدامات کینه توزانه خود ناکام بود.
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: مشارکت مردم راهبرد مهم دیگر برگزاری انتخابات است و زمانی مشارکت رقم می‌خورد که بیشترین خدمت را به مردم عزیز در زمینه‌های مختلف داشته باشیم.
زنگانه افزود: اقدام جهادی یعنی کاری که ۶ ماه طول می‌کشد در دو ماه انجام دهیم و پروژه‌های نیمه تمامی که باعث کاهش امید شده است را در دولت سیزدهم در کوتاه‌ترین زمان با پیگیری‌های شبانه‌روزی به بهره‌برداری برسانیم.
وی خطاب به سازمان‌ها، مدیران، نمایندگان، تاکید کرد: وحدت رمز پیروزی برابر دشمنان و خنثی کردن توطئه‌های بدخواهان مردم و نظام اسلامی است و در این برهه از زمان هرچه بیشتر وحدت داشته باشیم موفق‌تر خواهیم بود.
استاندار گلستان گفت: نیت ما خدمت به مردم است و از نقدها استقبال می‌کنیم اما در کنار نقدها باید واقعیت‌ها را هم دید و به مردم بیان کرد.
زنگانه با اشاره به اقدامات مهم دولت سیزدهم در حوزه آبرسانی در استان گلستان بیان کرد: اگر این اقدامات انجام نمی‌شد ما مشکلات چند برابری از وضع موجود در حوزه تامین آب شرب در استان داشتیم.
وی افزود: در دولت سیزدهم اعتبارات رفع تنش آبی برای گرگان ۳۷ برابر و برای یکی از شهرهای استان ۱۴ برابر شده است.
وی در پایان گفت: ما انتظار داریم همه افراد در جایگاه‌های مختلف با بیان خدمات انجام شده امید را در مردم افزایش دهند چرا که راهبرد دشمن برای ضربه زدن به مردم از بین بردن امید است و ما وظیفه داریم با تمام توان امید آفرینی را در جامعه افزایش دهیم.

لازم به ذکر است، در این جلسه، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان حضور یافت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.