×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نقش کلیدی تصمیمات نمایندگان مجلس در ارتقاء زیرساختهای مخابراتی

مدیر مخابرات منطقه گلستان :
حمایت نمایندگان مجلس از صنعت مخابرات، توسعه شبکه و ارتقاء زیرساخت های مخابراتی را بدنبال خواهد داشت
مدیر مخابرات منطقه گلستان در گفتگو با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از نقش کلیدی تصمیمات نمایندگان مجلس در ارتقاء زیرساختهای مخابراتی سخن گفت .
به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، رمضانعلی سنگدوینی در دیدار با دکتر غلامعلی شهمرادی از وضعیت ارتباطات مخابراتی در استان ابراز رضایت و افزود : تلاشهای انجام شده بمنظور توسعه مخابرات دراستان نشان از دغدغه مندی مسئولان مخابرات است و باید در این جهت همکاری دستگاههای ذیربط صورت پذیرد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به وضعیت مخابرات در سالهای اخیر و عدم رشد تعرفه خدمات ارائه شده افزود : تعدیل سازی تعرفه خدمات و سرویسهای مخابراتی عامل مهمی در پیشرفت و توسعه زیرساختها خواهد بود و در این زمینه حمایت و کمک مجلس شورای اسلامی نقش مهمی داشته که در نهایت رضایت مندی مردم و رفاه آنها را در پی خواهد داشت .
وی با تاکید بر اینکه علی رغم رشد درآمدها و افزایش هزینه ها ، روند توسعه متوقف نشده گفت : نهضت جهادی مخابرات در استان گلستان با پیشرفت چشمگیری همراه است و طرح نجما و توسعه زیرساختهای فیبر نوری در تمامی شهرستانها در حال اجراست و این سبب خواهد شد شبکه مخابراتی استان نوسازی و به فناوریهای روز دنیا مجهز شود و سرویسها و خدمات مورد نیاز مردم به آنها ارائه شود .
در پایان رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از آمادگی نمایندگان در جهت کمک به توسعه مخابرات خبر داد و افزود : رضایت مندی و کاهش دغدغه های مردم و افزایش سطح رفاه آنها هدف تمامی مسئولین نظام جمهوری اسلامی است و گفت : حمایت لازم در این زمینه از مخابرات نیز صورت خواهد گرفت .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.