×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۲ فروردین تجلی گاه بصیرت و غیرت مردمی است

تشبیه نیوز – قائم مقام اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان: یوم الله ۱۲ فروردین تجلی بصیرت و غیرت دینی مردمی و روز تثبیت حکومت الهی است

یوم الله ۱۲ فروردین تجلی با عظمت غیرت دینی و زنجیره تواصی به حق، روز فتح و ظفر و عمق نگاه تمدنی ملت شکور و بصیر ایران اسلامی است.
در این روز باشکوه، مردم عزیز ما به ندای آسمانی واعتصموا بحبل الله جمیعاً برای احیای تمدن نوین اسلامی و تحقق تمدن نوین و عظمی حضرت حجت ارواحنا له الفدا در برابر نظام استکباری، لبیک آگاهانه گفتند.
ملت بیدار و غیور و صبار و شکوری که، رشد و بالندگی سیاسی و اجتماعی خود را به شرق و غرب و به جهانیان ثابت کرد و با رأی قاطع به نظام مقدس اسلامی، آغاز حکومت عدل الهی و امتداد بعثت نبوی را در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، با عزت و افتخار اعلام کردند.
بر این اساس، یوم الله ۱۲ فروردین که روز تثبیت حکومت اسلامی می‌باشد و از جمله شعائر بزرگ دینی و انقلابی ما است.
در روز ۱۲ فروردین، طاغوت منحوس و فاسد نظام ستم شاهی توسط ملت ایران اسلامی، برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن شد و در ادامه کشور از چنگال و چپاول دشمنان داخلی و خارجی و غارت نظام سلطه و از جمله شیطان بزرگ، یعنی آمریکا، رهایی یافت.
وی در پایان ضمن تبریک این ایام گفت: در تبیین اهمیت چگونگی این رویداد مهم انقلابی و تمدنی بویژه برای نسل جوان، در تمامی شهرستان‌ها، علاوه بر برگزاری ویژه برنامه متمرکز، با همت تشکل‌های دینی و شبکه تبلیغی، در مساجد هم، نشست‌های بصیرتی برگزار می‌شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.