×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان: اسلامیت و جمهوریت نظام را مدیون امام خمینی (ره) هستیم/ اسلامِ انقلابی امروز در شرق و غرب عالم تلالو دارد

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: امروز هرآنچه که از اسلامیت و جمهوریت داریم مدیون نهضت امام خمینی (ره) است.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از خبرگزاری شبستان در گرگان حجت‌الاسلام «روح‌الله سلیمانی‌فرد» ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: کاری که امام راحل انجام داد در طول تاریخ اسلام بی نظیر بود و امروز هرآنچه که از اسلامیت و جمهوریت داریم مدیون نهضت امام خمینی (ره) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: اگر امروز اسلام انقلابی ما در شرق و غرب عالم خودنمایی می کند و تلالو دارد به برکت مجاهدت و اخلاص امام امت است که در تنهایی و غربت، در ۴۲ و فیضیه و منبر و خطابه، در عُسر و حصر همه جانبه جبهه استکبار و صهیونیزم، نفاق و ارتجاع و غرب زدگان پرچم اسلام را در دست گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امام‌ خمینی (ره) با بصیرتی مثال زدنی راه را شناختند و وجود ایشان چراغ هدایت و حلقه وصلی بود برای همه‌ کسانی که دل در گرو اسلام عزیز دارند.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد ادامه داد: وعده خدا هم محقق شد مبنی بر اینکه کسانی که خدا را یاری کنند، خداوند به آنان نصرت عطا خواهد کرد و مصداقش امام خمینی (ره) و نهضتی است که امروز بعد از ۴۳ سال با صلابت در مقابل دشمنان اسلام و مسلمانان ایستاده است.

وی اظهارکرد: باید نام امام‌خمینی (ره) را زنده نگه داریم چراکه راه نورانی امام راحل برای همه زمان ها و در همه مکان ها مسیر هدایت است و باید اندیشه های ایشان را ترویج کنیم. همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز برآن تاکید دارند و فرمودند راه امام (ره) راه فراموش ناشدنی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: هر انقلابی دارای ریزش و رویش هایی است و در ایامی که سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل را گرامی می داریم باید علاوه بر ریزش و رویش ها به تابلوها هم توجه کنیم.

وی توضیح داد منظور از تابلو، بیانات امامین انقلاب مانند منشور روحانیت، بیانیه گام‌ دوم‌ انقلاب، نامه رهبری به جوانان غربی و جهان اسلام است که باید آنها را در دستور کار قرار دهیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.