×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان: اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در گلستان به مناسبت دهه کرامت/ محافل انس با قرآن در امامزادگان و مساجد شاخص برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد از برگزاری بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت و گرامیداشت ایام ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان گلستان خبر داد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از خبرگزاری شبستان در گرگان حجت‌الاسلام «روح‌الله سلیمانی‌فرد» اظهارکرد: به مناسبت دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در شهرستان های مختلف پیش بینی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این برنامه ها با رویکرد مذهبی، قرآنی، اجتماعی، فرهنگی، امدادرسانی به خانواده های نیازمند و غیره اجرا می شود. همچنین با توجه به ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد نیز برنامه های مختلفی در سطح استان برنامه ریزی شد.

وی با اشاره به برخی از این برنامه ها بیان کرد: برگزاری محافل انس با قران کریم در جوار امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد شاخص از برنامه های محوری در این ایام خواهد بود.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد ادامه داد: استمرار کمک های مومنانه از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود که بیش از یکهزار و ۱۰۰ بسته معیشتی در جوار امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس با همکاری خیران و نذورات مردمی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: اهدای خون، تجلیل از کادر درمان و سلامت، تجلیل از دختران علمی و واقف، برنامه هایی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تحکیم خانواده، برگزاری کرسی های گفتمان انقلاب و اندیشه امام و رهبری و غبارروبی و عطرافشانی گلزارهای شهدا از دیگر برنامه های این ایام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: همچنین همایش استانی با حضور دستیار رئیس جمهور در امور اهل سنت در جوار امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس برنامه ریزی شده که مسئولان ارشد استان از جمله استاندار نیز در آن شرکت خواهند داشت.

وی به افتتاح برخی پروژه های عمرانی هم اشاره کرد و گفت: شبستان امامزاده محمد (ع) در بندرترکمن و آسفالت جاده دسترسی به امامزاده علی اکبر (ع) اسبومحله گرگان در این دهه افتتاح می شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.