×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست خبری مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان با اصحاب رسانه

به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست خبری با مدیر عامل شرکت شهرمهای صنعتی استان گلستان

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 23 شهرک و ناحیه صنعتی در استان در حال فعالیت هستند که در این شهرک ها 822 واحد صنعتی بهره بردار با 13 هزار و 226 نفر مشغول به کار هستند

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی گلستان «رضا شهمرادی» در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 23 شهرک و ناحیه صنعتی در استان در حال فعالیت هستند که در این شهرک ها 822 واحد صنعتی بهره بردار با 13 هزار و 226 نفر مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان افزود: از این تعداد واحد صنعتی، 612 واحد صنعتی فعال و 210 واحد غیرفعال هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال، 50 مورد واگذاری زمین به میزان 278 هزار مترمربع با میزان سرمایه گذاری 4 هزار و 476 میلیارد ریال و اشتغال 837 نفر قرارداد امضا شد

شهمرادی اظهارداشت: از ابتدای سال، 10 واحد صنعتی با میزان سرمایه گذاری 70 میلیارد تومان و اشتغال 134 نفر به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: شهرک صنعتی گرگان یک و کردکوی بیشترین بهره برداری را داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون، 9 فقره قرارداد به مساحت 3 هکتار از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان خلع ید شده است.

وی گفت: از ابتدای سال، 30 دوره آموزشی برای 681 نفر در قالب 6 هزار و 974 نفر ساعت برای شاغلین واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان، ارائه خدمات کلینیک سیار صنعتی از طریق 8 مشاور در حوزه های قوانین و مقررات استان، انجام 6 پرونده عارضه یابی واحد صنعتی، اجرای 3 پرونده بهبود برای واحدهای صنعتی، حمایت از حضور 17 واحد صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی، اخذ استاندارد ملی برای دو واحد صنعتی، راه اندازی مجدد 24 واحد صنعتی غیرفعال و بازگرداندن به چرخه تولید و استقرار 18 مشاور در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در شهرک صنعتی را از دیگر برنامه ها برشمرد.

وی با اشاره به برنامه های عمرانی در شهرک های صنعتی، افزود: توسعه واحدهای صنعتی، شهرک انرژی برای تولید انرژی های خورشیدی، گسترش واحدهای کارگاهی و احداث 12 واحد کارگاهی در شهرک صنعتی آق قلا از برنامه های دیگر است.

شهمرادی، احداث جداول هدایت آب های سطحی شهرک های صنعتی اترک، کردکوی و علی آبادکتول، عملیات اجرایی راه سازی شهرک صنعتی اترک، گرگان 2 و ناحیه صنعتی کردکوی، اجرای فیبرنوری ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) و گازرسانی به ناحیه صنعتی گمیشان را از قراردادهای مهم و در دست اقدام شرکت شهرک های صنعتی گلستان اعلام کرد

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.