
تشبیه نیوز گلستان-مدیر کل بیمه سلامت گلستان گفت : کلیه خدمات بیمه ای این سازمان در حال حاضر بدون هیچ گونه مشکل و خللی از سوی کارگزاری ها در حال انجام می باشد .
دکتر سید محمد حسینی ضمن اعلام این خبر افزود : با توجه به محدودیت های موجود در مرورگر های اینترنتی ، بیمه شدگان و موسسات درمانی طرف قرارداد می توانند جهت استعلام استحقاق درمان از طریق کد دستوری #۱*۱۶۶۶* و همچنین جهت تمدید اعتبار بیمه نامه های خود از طریق سامانه خدمات غیر حضوری شهروندی این سازمان به آدرس csp.ihio.gov.ir و جهت نسخه نویسی الکترونیک از طریق آدرس eservice.ihio.gov.ir/nrx که بصورت شبانه روزی و بدون اختلال در حال ارائه خدمات می باشد ، اقدام نمایند .
وی تصریح کرد : سازمان بیمه سلامت به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر پایه همواره در کنار بیمه شدگان بوده و حامی مردم در جهت ارائه خدمات بیمه درمانی می باشد و مردم اطمینان خاطر داشته باشند که این سازمان در هر صورت و با هر وضعیتی ارائه خدمات خود به بیمه شدگان را تداوم خواهد داد و پایداری خدمات درمانی در شرایط بحرانی از اولویت های این سازمان می باشد .
مدیر کل بیمه سلامت گلستان تاکید کرد: بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد در صورت وجود هرگونه قطعی سامانه های این سازمان می توانند موضوع را به مرکز ۱۶۶۶ و یا از طریق پورتال خدمات غیر حضوری این سازمان به آدرس myzrm.ihio.gov.ir که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات و ارائه راهنمایی می باشد، اطلاع رسانی نمایند .