×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
آیت الله رئیسی بارها از محبت و میزبانی مردم شهرستان مراوه تپه سخن می گفتتند

کر گفت: آیت الله رئیسی مظهر و محور وحدت بود.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی استان، حاجی گلدی کر در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی، ریاست محترم جمهوری و هیات همراه در چنارلی گفت: آیت الله رئیسی بارها در جلسه هیات دولت از محبت و میزبانی مردم شهرستان مراوه تپه سخن بر زبان می آورد.

وی افزود: امروز بکار بردن واژه شهید رئیسی برایمان سخت و دشوار است و در جلسه ای که گفتیم شهرستان مراوه تپه محروم ترین منطقه استان است از این پیشنهاد استقبال کرد و همانطور که مشاهده کردیم استقبال بی نظیری از آیت الله رئیسی در مراوه تپه دیدیم تاجایی که از خودرویش پیاده شد و همگام با مردم حرکت کرد.
معاون توسعه و منابع انسانی استانداری گلستان با بیان اینکه، آیت الله رئیسی مورد هجمه خیلی از دشمنان داخلی و بیرونی نظام بود، گفت: آیت الله رئیسی مظهر و محور وحدت بود و به حاشیه ها و انتقادات توجه ای نمی کرد و در زبانش فقط کلمه خدمت به مردم جاری بود.
کر گفت: عموم ملت و همه مردم در مراسم تشییع جنازه آیت الله رئیسی و همراهانش سنگ تمام گذاشتند و این مهم حسن نیت مردم نسبت به مسئولین خدمتگزار را نشان می دهد و حدود ۶۰ هیات خارجی برای اظهار همدردی و عرض تسلیت وارد کشور شدند.
وی افزود: برطرف کردن مشکل سد چایلی شهرستان مراوه تپه، معیشت مردم، پیتروشیمی گلستان و احیای خلیج گرگان از اقدامات ارزشمند و ماندگار آیت الله رئیسی در استان گلستان و کل کشور می باشد.
معاون توسعه و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: آیت الله رئیسی همراه و پیرو ولایت فقیه بود و حتی وقتی نوجوانی عکس آیت الله رئیسی را نقاشی کرده و به وی هدیه داد، گفتند که من که طلبه ای بیش نیستم و چرا عکس مقام عظم رهبری و یا امام راحل را نکشیدید.
کر همچنین گفت: توجه به اقوام در پست هایی همچون فرماندار، معاونین، بخشدار و در سایر ادارت و بخش ها از جمله خدمات دیگر آیت الله رئیسی و توجه به اقوام و موضوع وحدت بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.